Fashion & Lifestyle


dimanche 2 juin 2013

The sailor part in me

Blazer Diane Von Fustenberg / Chemise H&M / Jeans Acne / Mocassins et lunettes Céline / Collier Matthias Gaize
Diane Von Fustenberg blazer / H&M shirt / Acne jeans / Céline loafers and glasses / Matthias Gaize necklace

Un premier look sur le blog avec mes nouveaux mocassins aux pieds. Malheureusement la météo ne me permet pas de les porter aussi souvent que je le voudrais. Je fuis la pluie...
Je suis contente du choix que j'ai fait, je les aime beaucoup car ils sont à la fois facilement portable mais aussi très originaux. Jusque là, j'ai surtout expérimenter l'association avec du bleu et je dois dire que ce mariage marche vraiment bien.

A first look on the blog with my new loafers on my feet. Unfortunetely the weather doesn't allow me to wear them as often as I would like. I'm scared of the rain...
I'm glad of the choice that I made, I like them a lot because they are easily wearable in many occasions but very original too. Until now, I especially experienced the association with blue and I must say that this match works really well.

1 commentaire: